Klantenservice
Wat kan ik doen als ik een klacht heb of iets wil melden?
Een klacht kunt u telefonisch melden via telefoonnummer 0346-822124 of per e-mail: info@sharlo.nl (voeg evenuteel een foto toe). Bij spoed/klachten ná sluitingstijd kunt u telefonisch contact opnemen met onze servicedienst via 06-34000046. Wij doen ons uiterste best om de klacht voor u op te lossen.
Wat mag ik verwachten bij aflevering?
De goederen worden door ons aangeleverd in kratten, kisten rolcontainers, transportkooien en of pallets.
Deze emballage goederen blijven achter op het afleveradres.
De goederen leveren wij over de eerste drempel en worden niet naar boven / beneden gebracht.
Wat verwachten wij van u op de ophaaldag?
De goederen dienen bij het ophalen klaar te staan zoals deze door ons zijn afgeleverd.
Is het mogelijk mijn bestelling zelf af te halen?
Ja, u kunt de bestelling ook zelf ophalen en terug brengen op de Straatweg 1 te Maarssen.
Geopend van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
De exacte ophaal en retourtijden vindt u op uw definitieve order die u per mail van ons ontvangt.
Let op : Bij het ophalen vragen wij om een geldig legitimatiebewijs te overleggen.